Translate

07 December 2009

Aktiviti Sepanjang Tahun 2009

Sepanjang tahun 2009 merupakan saat paling indah buat aq... mungkin ade je aq terlepas pandang n x masuk kan entry2 baru dlm blog nie... lg pn blog nie baru je 5 bulan.. still baby lagi.. masa sungguh cemburu untuk aq beblog.. skunk ct sem pn rase malas nak menulis.. penat jari jemari ku.. namun 2009 semakin melabuhkan tirainya... 2010 bakal menjengah.. aq berazam untuk mencuba dengan lebih terbaik...


KONSERT CITI
Nie part paling aq suke g tengok konsert CT dlm minggu pekse.. hahaha... agak mengujakan bila ade org sponser tiket... TQ PKSK... terutama NAZ yg mengajak aq ke konsert nie... mmg happening giler tgk peminat menjerit2.. belum ct kluar dah bingit telinga aq nie ha.. aq minat gak ct.. cm mase konsert terdiam kaku... kaku coz power giler sore CT.. mantop...

C&I EXHIBITION
Pameran bertujuan memenuhkan jam kredit sem di samping menjadikan pelajar boleh berfikir secara cretive n kritis... tp kretif ke produk MUS nie... (multippse umbrella stnd) huhuh..
ok la dpt B+

PAMERAN KENEGARAAN 2009
Pameran kenegaraan juga sebagai salah satu tuntutan untuk memenuhkan jam kredit sem nie. Dijalankan awal bulan 9, tajuk yg aq n rakan2 bentangkan adalah ISA dalam perlembagaan malaysia... 2 yg berpakaian ala2 menteri 2...huhuh... best sngat subject nie dpt A..

PERCUTIAN KE PULAU TIOMAN
Sekitar bulan march mengadakan sesi lawatan sambil belajar ke pulau tioman, namun yg belajarnye cikit je.. berseronok je lebih...apa2 pn tioman memang best... kat cini la aq jmpe ikan NEMO 2... kecik je die....tp cantik... hope dpt pegi tioman lagi...

HARI RAYA BERSAMA TEMAN-TEMAN
(Di Rumah Anuar-Muar)

(Di Rumah Giha-Bp)

(Di Rumah Niezam-Rengit)

Raya taun nie banyak kat Parit Raja... so g rumah classmate terdekat je... best gak... byangkan hmpir keseluruhan dak kelas 70 org dtg beraya umah.. x ke haru di buatnye... ade smpai duk kat luar pn ade...hahaah... penangan BFF FKASS 08/09

PAMERAN SAVE GAZA & CERAMAH MAULIDULRASUL PARIT SEMO
Nie pun tuntutan dari jam kredit mase sem 1... subject TITAS... kene wat pameran save gaza mase program ceramah our lect DR.Hussien.. mmg happening.. bnyak aktiviti...
peraduan mewarna, kelas bahasa arab, kutipan derma n bnyak lagi... Penduduk kg teruja dengan kehadiran pelajar asing dari somalia yg merupakan classmate kiteorg.. dak sekolah pn ade dtg malam 2.. ade siap ckp "Best la jd cam abag nie leh jumpe pelajar asing, buat aktiviti cam nie" korg dari sekolah agama kan...?? nanti dah abis SPM nak jd UStaz ke?? "x la saye msuk sek agama untuk mntapkan pengetahuan agama.. nak jugak merasa jd doktor, jurutera" 'bagus2 blajar leklok"..
kiranya kami nie jd contoh pelajar2 sekolah la yerk... huhuhu.. bukan cam 2... kalu belia yg smbung stdy nie menjadi idola adik2 di sek untuk mereka berusaha supaya leh melanjutkan pelajaran bg mencapai cita2... betul x..??


p/s (tunggu kemunculan percutian di LANGKAWI k)

2 comments:

pudding pie said...

tetibe mahu dgr lagu Kenangan terindah plak

kenangan manis harus dikumpul byk2

hehehe >_<

aRe_fEn_D said...

kenangan pahit di buang jauh2...huhuhu