Translate

04 January 2010

Seminggu di UTHM

Genap seminggu aq duk kat UTHM... x bnyk pn

Hari pertama:- Ponteng kelas hidro... coz balik pagi isnin... al-maklumlah senior... ingat dah x nak balik dah

Hari ke-2, ke-3, ke-4:- G kelas cam biasa... xde mende menarik... lect pn ade yg x masuk g... tau balik minggu depan jer....

Hari ke-5:- Ingat nak balik seremban coz bnyak barang tetinggl kat umah... tp x jadi...rase malas... padahnye xde sape kat bilik sebab masing2 ade program sendiri tinggal la sorg kat bilik...waaaa pastu layan lak cite hantu...wowowo..

Hari ke-6:- duk bilik... tdur dari pagi sampai petang....xde sape nak ajak jalan..

Hari ke-7:- Pagi gi lawat niezam kat hospital (denggi) sian kat die... pastu g makan nasi beriani gam (kecik bawak), pastu g tgk wayang cite avatar...walaupun dah tgk yg downlond pnya rase nak tgk kat wayang 2 membuak-buak... puas hati giler... makan malam kat pizza...huhu best... lanie dah kat uthm...

Time to Transform.....

7 comments:

kentank91 said...

aku lebih kurang sama jew ngan ko..
minggu lepas pun aku takdak kelas..
huhuuhu..
mula2 seronok takdak kelas..
lama2 jadi bosan plak

pudding pie said...

minggu pertama mmg plg best
slalu free class jek utk seminggu

pelagi, joli sakan r!
ngeh2 =)

aRe_fEn_D said...

hurm...biasa la...

Mazni Maisya said...

marila kite tgk wayang.
haha =p

ep_fen said...

tu minggu petame..minggu kedua,ketige,keempat dan seterusnye jgn lpe btau..hehe

aRe_fEn_D said...

i will.... hahahaha

aie said...

afend......update pasal cikang gelak ngan loght utara dia....